Marketingové trendy, novinky, zajímavé a užitečné nástroje Vám představíme v našich pravidelně publikovaných článcích. Držte krok s online světem spolu s námi.
Lámete si hlavu nad zajímavou kreativou na sociální sítě, která bude oslovovat vaše nynější či budoucí fanoušky? Ne každý je studnice nápadů a může se stát, že ani po několika hodinách přemýšlení na nic kloudného nepřijdete. Co tedy dělat v případě, že se vám kreativita vyhýbá obloukem a vy potřebujete přijít se zajímavým obsahem?
Přečíst celéEmoji – kdo by je neznal? Používáme je v denní komunikaci, setkáváme se s nimi na sociálních sítích, jsou s námi jednoduše po celý den a jejich prostřednictvím můžeme ukázat, jak se cítíme, co děláme nebo na co myslíme, i když jsme schovaní za obrazovkami telefonů.
Přečíst celéNestíháte ve svém pracovním tempu veškeré trendy v sociálních médiích sledovat? Nesmutněte! Připravili jsme pro vás seznam těch největších, bez kterých se rozhodně neobejdete i s tipy na nástroje, které rozhodně doporučujeme vyzkoušet!
Přečíst celéDruhý díl nabitý novinkami od našich PPC specialistů Petra s Tomem, kteří se minulý týden zúčastnili konference RESHOPER. Jaké trendy v on-line marketingu se na nás valí? Čtěte dál!
Přečíst celéPPC kampaně jsou stále efektivním nástrojem on-line marketingu. Při správném nastavení a postupnou optimalizací lze jejich potenciál využít skutečně na maximum. Důkazem je i následující případová studie.
Přečíst celéNaši PPC specialisté Tom a Petr se tento týden zúčastnili konference a veletrhu RESHOPER a sepsali řadu horkých novinek a trendů, které nás v roce 2019 neminou. Co hýbe světem on-line marketingu? Všechny postřehy vám přineseme ve dvou zajímavých článcích. Čtěte dál!
Přečíst celéNaše reklamní agentura se těší ze spolupráce, kterou se jí podařilo navázat s jedním z největších hráčů na realitním trhu – společností Edox reality. Naším úkolem bude během celého roku 2019 pracovat na podpoře brandu a pomáhat s náborem nemovitostí k prodeji.
Přečíst celéSamostatnost, lidský přístup, zábava – v každé profesi důležité, aby byl člověk schopný si samostatně plnit své úkoly, ale stejně tak důležitá je i schopnost pracovat týmově, protože když si lidé vzájemně pomáhají, je atmosféra na pracovišti vždy příjemnější a i výsledky jsou mnohem lepší. U nás v kanceláři to takto funguje.
Přečíst celéBranding, to je strategie, jak vybudovat kvalitní značku. Prvním krokem je stanovení základních hodnot a vizí, druhým je vytvoření jednotlivých výstupů, jako je název či logo. Výslednou prací je sada manuálů, jak s těmito informacemi a materiály pracovat. Důležité je následně o svůj brand pečovat. Co ale zavedení brandingu ve spojení se Seznamem vlastně znamená?
Přečíst celéAť už si chcete pustit trailer k novému filmu, vaši oblíbenou hudbu nebo aktuálně velmi populární vlogy, nejpravděpodobněji zabrousíte na YouTube. Tato platforma spatřila světlo světa v roce 2005 a v listopadu 2006 ji odkoupila společnost Google.
Přečíst celéJste majitelem firmy, pronikli jste na sociální sítě, jako je Facebook, Twitter či Google+ a píšete pravidelné posty. Zájem o Váš Facebook však bohužel není tak vysoký, jak byste si přáli? V tom případě na scénu nastupuje Facebook Ads, neboli placená reklama na Facebooku, která vám může dopomoci k novým sledovatelům či obchodům.
Přečíst celéV této chvíli to vypadá, že splníme náš cíl, který jsme měli stanovenýna vánoční sezonu a i na celý rok. Takže předběžně to můžeme hodnotit velmi pozitivně a jsme poměrně spokojeni.
Přečíst celéChcete i Vy zjistit jak Vám můžeme pomoci, případně zda najdeme originální neotřelé řešení, které Vás zase posune dál? Věnujte nám půl hodinky na setkání, kde zjistíte, jak by to celé mohlo vypadat.
Chci se setkat