Odkryjte i ta nejtajnější zákoutí Vaší značky. Poznejte svou cílovku a odhalte nedostatky, které brání konverzím.
Cílem analýzy je zjistit, co brání Vašim návštěvníkům v konverzích. Díky zjištěným chybám a jejich následné nápravě dokážeme potenciální zákazníky přivést ke konverzi. Tou může být nákup, e-mail, kontakt, přečtení článku. V rámci služby řešíme správnou implementaci měřících kódů a vyhodnocování naměřených dat, marketingovou strategii, výkon jednotlivých marketingových nástrojů (PPC, SEO, Sociální sítě) či uživatelskou přívětivost webu.
Zajímá Vás, zda Vaše webová stránka neodrazuje zákazníky? Rádi se s Vámi setkáme a podíváme se na to.
Chci se setkatDrtivá většina marketingových kanálů vede lidi na Váš web, kde je od nich vyžadována určitá událost - konverze. Pokud je web ve špatném stavu, lidi ke konverzi nepřivede ani ten nejlepší produkt.
Prostřednictvím zkušeností, znalostí UX designéra a vhodného nástroje odstraníme z webu chyby a přivedeme zákazníka ke konverzi mnohem rychleji a jednodušeji.
Analytika Vám řekne, kdo je zákazníkem. Na základě přesné definice cílové skupiny určí vhodný webdesign, komunikační tón a informace, které na webové stránce nesmí chybět.
Analytika řeší také konkrétní marketingové nástroje, které přivádějí na web potenciálního zákazníka. Prostřednictvím důsledné analýzy Vás upozorní na chyby, kterých se dopouštíte na jednotlivých marketingových kanálech.
Jeden specialista nestačí. Proto je spolupráce mezi jednotlivými odděleními u nás samozřejmostí. Kdo bude pracovat na Vašem projektu?
Prostřednictvím nástroje, monitorování lidí na webu a zkušeností doporučí ten nejvhodnější vzhled a funkce webu.
Specialista dané služby pomocí nástrojů analyzuje konkrétní marketingový kanál.
Chcete i Vy zjistit, jak Vám můžeme pomoci, případně zda najdeme originální neotřelé řešení, které Vás zase posune dál? Věnujte nám půl hodinky na setkání, kde zjistíte, jak by to celé mohlo vypadat.
Chci se setkat