Proč PPC reklama?

Rychlý způsob, který vám pomůže přivést na web více zákazníků a zvýšit obrat. A navíc zaplatíte pouze za proklik.

PPC reklama je poměrně levná a přináší okamžité výsledky. Dostane vás na vrchní příčky vyhledávačů. Stačí pouze vybrat relevantní klíčová slova.

Ověření SKlik seznam
Ověření Google Partner

Přidané hodnoty PPC reklam

Jednoduše měřitelná z hlediska návratnosti i úspěšnosti
Nákladovost může být nízká, klidně i 5 %.
Okamžitý efekt, okamžité výsledky
Podpoří Vaše pozice ve vyhledávačích
Přinese na Váš web nové zákazníky
Nastavování proběhne pouze na Vašich účtech

Trocha PPC teorie

Jak funguje PPC reklama?

Řešíme PPC na Seznamu v Skliku nebo přes Google Adwords. V první řadě je sestaven seznam klíčových slov, na který se váš web bude zobrazovat. Pak se nastavují kampaně, které zobrazují nejatraktivnější sortiment se zajímavou marží. Kampaně jsou průběžně optimalizovány a vylepšovány tak, aby dosáhly co nejnižší nákladovosti.


PPC reklama a její formy

Google nákupy zobrazují produkty přehledným způsobem. Najdete v nich produkty z různých e-shopů, díky čemuž se nemusíte jednotlivými webovými stránkami proklikávat. Na jednom místě najdete všechny důležité informace, od popisu přes cenu až po hodnocení e-shopu zákazníky. Inzerce v Google nákupech je proto nejen efektivní, ale vykazuje také vysokou návratnost. Protože se Google nákupy zobrazují na samém vrchu ve vyhledávání, pomohou vám také zviditelnit vaši značku.

Remarketing umožňuje oslovit návštěvníky webu nebo e-shopu. Ne každý nakoupí při první návštěvě. Navíc i nákupní proces produktů se od sebe liší. Remarketingem se lidem můžete připomenout a opakovaně je oslovit, díky čemuž se zvyšuje i šance, že u vás tito lidé nakoupí.

Obsahová síť vás dostane na portály i magazíny po internetu. Prostřednictvím bannerů a textů můžete díky obsahové síti cílit na různé cílové skupiny.

Vyhledávací síť vás zobrazí na předních pozicích ve vyhledávačích. Reklama tohoto typu se zobrazuje nad organickými výsledky vyhledávání a váže se na konkrétní klíčová slova, která lidé hledají.

Čeho jsme již dosáhli

Prohlédněte si případové studie, které jsme připravili ve spolupráci s našimi klienty.

Case studyPosvítili jsme si na fullservis marketing pro růst obratu a snížení PNOVíce
Case studyVydatná spolupráce se skokovým navýšením obratu díky PPC a SEOVíce
Case studyNárůst počtu konverzí o 373 % díky PPC kampanímVíce
Case studyKdyž PPC tvoří 55–60 % celkových tržebVíce
Case studyMilionová spolupráce se Zdravým batohemVíce

PPC je týmová práce

Jeden specialista nestačí. Proto je spolupráce mezi jednotlivými odděleními u nás samozřejmostí. Kdo bude pracovat na Vašem projektu?

Chcete znát celý náš tým?

Lidé v HiPromotion.cz
PPC specialista

Vypracuje analýzu klíčových slov, nastavuje kampaně

Grafik

Tvoří bannery, které se v rámci PPC reklam zobrazují zákazníkům

Copywriter

Píše poutavé texty, které přitáhnou pozornost

Chcete ušetřit s programem Google CSS?

Pomocí Google CSS programu lze inzerovat až o 20 % levněji, náš návod Vám pomůže se do programu zapojit.

Přečíst návod

Jak nasdílet přístupy pro PPC?

Přečtěte si naše užitečné návody, které Vám pomůžou udělit nám přistup do jednotlivých PPC služeb.

Přečíst návod
Naše kvalifikace a partnerství