TikTok pro vaši značku aneb jak přilákat nové publikum pomocí této sociální sítě?

Publikováno 09. 06. 2023
Nástroje, tipy a inspirace Sociální sítě
Autor: Veronika

Prezentujete svou firmu na sociálních sítích? V tom případě vám jistě neunikla sociální síť TikTok, kde je přihlášeno více než dva miliony Čechů. I když toto číslo není tak velké, jako u dalších aplikací typu Instagram či Facebook, počet uživatelů stále stoupá. A nejen to - v roce 2023 se očekává velký boom firem, které se začnou na této sociální síti prezentovat. Proč byste tam měli být i vy? To se dozvíte v dnešním článku.

Jak přílákat publikum na tiktoku


Co je TikTok?

TikTok je aplikace, která umožňuje svým uživatelům vytvářet a sdílet krátké videoklipy, a to i s hudebním doprovodem, díky kterému má aplikace vliv i na hudební průmysl. Některé písně se staly populární právě díky použití v TikTok videích. Aplikace byla vytvořena čínskou technologickou společností ByteDance a od svého vzniku v roce 2016 se stala velmi populární po celém světě, zejména u mladší generace. TikTok se stal známým díky virálním tanečním trendům, vtipným videím a různým výzvám. Mnoho uživatelů používá aplikaci k sdílení svých uměleckých dovedností, vaření, fitness rutin nebo třeba sdílení módních tipů.

Proč právě tato platforma?

TikTok je platforma, která podporuje kreativitu a autenticitu. To poskytuje firmám příležitost prezentovat sebe a své produkty či služby v novém světle a vytvářet originální obsah, který dokáže zaujmout a přitáhnout potenciální zákazníky. TikTok umožňuje velice dobré možnosti cílení reklamy a nastavení dosahu. Tato aplikace je obzvláště populární mezi mladými lidmi, především ve věku 16-24 let. Pokud je tato věková kategorie součástí vaší cílové skupiny, pak je TikTok ideální platformou k budování obsahu.

Algoritmus, který pomůže

TikTok má velmi specifický algoritmus, který podporuje virální obsah. To znamená, že pokud vytvoříte kreativní a zajímavý příspěvek, existuje velká šance, že bude opravdu vidět, a to i mimo skupinu vašich aktuálních sledujících. I zde však platí, že je důležitá konzistence, proto byste obsah na tuto sociální síť měli postovat alespoň jednou denně.

Spolupráce jako na Instagramu?

TikTok a Instagram jsou velmi populární sociální sítě, nicméně mají několik klíčových rozdílů v rámci svých funkcí, zaměření i publika. Instagram původně začal jako platforma pro sdílení fotografií, zatímco TikTok byl vytvořen pro sdílení krátkých, často hudebně orientovaných videí. Ačkoli Instagram nyní umožňuje sdílet videa prostřednictvím svých funkcí jako Instagram Stories či IGTV, video je stále hlavní zaměření TikToku. Obě aplikace nabízejí mnoho příležitostí pro značky i tvůrce obsahu, proto mohou být vhodné pro různé cíle a marketingové strategie - je tedy důležité zvážit, jaké závěry má vaše účast na sociálních sítích přinést a jak vytvářet obsah na vybraných platformách.

Konkurence není mnoho

Influencer marketing je forma marketingu, kde se společnosti spojují s populárními osobnostmi na sociálních médiích, kteří mají velký počet sledujících a mohou ovlivnit rozhodnutí svých fanoušků. Na TikToku je influencer marketing stále populárnější, nicméně konkurence tam není v takovém množství, jako třeba na Instagramu.

Přejete si přilákat nové publikum pomocí sociálních sítí?

Odborníci v oboru vám prozradí, jak na to a pomohou s vytvořením strategie na míru.

Chci pomoc

Zaujal vás TikTok a tvorba videí vám není cizí? V takovém případě je ideální vyzkoušet sílu této platformy. Pokud si však nevíte rady, zda je tato síť pro vás nebo jestli zapadá do vaší strategie, nebojte se na nás obrátit.

Zpět na výpis článků Sdílet na FB